Tot haladuind pe net am dat de site-ul Adrianei Stanculescu care ii provoaca pe amatorii de sport la o cura cu genuflexiuni de 31 de zile.
Reiau in continuare articolul original impreuna cu programul provocarii:

CUM SE EXECUTĂ CORECT :
1. Fă o mică încălzire.
2. Stai dreaptă, cu picioarele o idee mai depărtate decât distanța dintre umeri.
3. Încordează abdomenul și îndoaie ușor genunchii, lăsând fundul în jos până când genunchii sunt îndoiți la 90°.
4. Menține poziția câteva secunde, apoi apasă pe călcâie și revino ușor la poziția inițială.
5. Inspiră atunci când îți cobori corpul, expiră când te ridici la loc.
genuflexiuni genuflexiuni

5 MOTIVE PENTRU CARE FUNCŢIONEAZĂ :
1. Genuflexiuni – pentru un corp tonifiat: genuflexiunile nu lucrează numai mușchii picioarelor, ci și pe cei fesieri, ai părții inferioare a spatelui sau ai abdomenului (în special dacă încordezi abdomenul în timp ce îți lași corpul în jos). Mai mult, genuflexiunile contribuie la reglarea nivelului de glucoză și la buna funcționare a metabolismului lipidic, diminuând riscul de diabet, boli cardiovasculare sau obezitate.
2. Genuflexiuni – pentru un posterior ferm și bombat: da, genuflexiunile sunt ideale pentru modelarea posteriorului, iar efectul va fi și mai și dacă încordezi mușchii gluteali atunci când îndrepți genunchi și îți ridici corpul.
3. Genuflexiuni – pentru a accelera arderea caloriilor: executate corect, genuflexiunile îmbunătățesc eliberarea testosteronului și al hormonului de creștere, ambele vitale pentru dezvoltarea masei musculare, iar dezvoltarea masei musculare este direct proporțională cu numărul de calorii arse, motiv pentru care vei scăpa mai rapid și mai ușor de excesul de grăsime atât de inestetic.
4. Genuflexiuni – pentru prevenirea accidentărilor: genuflexiunile executate regulat întăresc nu doar mușchii, ci și ligamentele, îmbunătățind totodată echilibrul și flexibilitatea gleznelor, a genunchilor, a soldurilor și a spatelui și diminuând riscul de leziuni.
5. Genuflexiuni – pentru o mai bună performanță: pe lângă faptul că genuflexiunile reprezintă un exercițiu funcțional, care ne ajută să facem față mai bine mișcărilor de zi cu zi, acestea îmbunătățesc performanța sportivilor, ajutându-i să alerge mai repede și să sară mai sus.

capture

Avand in vedere ca astazi e 1 si luna are 31 de zile exact cat tine programul eu voi incepe din aceasta seara. Cine se mai baga?

Dacă ți-a plăcut acest articol, nu uita să îi dai un LIKE și să-l distribui pe reţelele sociale. De asemenea pentru a vedea și următoarele mele postări apreciază pagina de Facebook sau abonează-te prin email. Mulțumesc!

decathlon.ro
Comentează cu Facebook

Vlad Robert Lutic

Blogger, scriitor, jurnalist.

8 comentarii

adrianastanculescuNo Gravatar · 01/08/2013 la 10:14 AM

Ma bucur foarte mult!!! Sper ca si multe alte persoane vor accepta aceasta provocare, pana la urma o provocare la miscare 🙂 Va multumesc mult pentru aceasta postare!

http://adrianastanculescu.wordpress.com/

    LutykNo Gravatar · 01/08/2013 la 10:16 AM

    Eu iti multumesc pentru provocare (y)

Maita IonutNo Gravatar · 01/08/2013 la 12:05 PM

I’m in 🙂

AdiNo Gravatar · 20/09/2013 la 10:14 PM

sunt la 180 🙂

    LutykNo Gravatar · 21/09/2013 la 7:07 PM

    Bravo. Succes in continuare

AdiNo Gravatar · 23/09/2013 la 2:53 PM

Mor :))

Provocarea de 31 de zile cu genuflexiuni – cum fu | Elucubratii in pas de … alergare · 29/08/2013 la 11:14 AM

[…] 1 august am acceptat provocarea de a face timp de 31 de zile genuflexiuni. Asta in conditiile in care aveam o durere de genunchi […]

Ai ceva de comentat? Atunci, ce mai aștepți?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Lutyk is using WP-Gravatar

%d blogeri au apreciat: