Lyoness

Şi mai găsiţi un filmuleţ de 15 minute urmand link-ul următor: http://www.lyoness.net/ro/video/list/ro/totul-despre-lyoness-335.aspx

Intrucat regulile Lyoness nu permit, aceasta pagina se va reduce doar la aceste filmulete. Cine doreste mai multe informatii despre cum se pot castiga bani inapoi la fiecare cumparatura si despre cum poate se poate dezvolta din asta o afacere la nevel international este rugat sa ma contacteze.

202 Responses to Lyoness

  1. cdmitroi says:

    Urasc aceste sisteme, urasc sa fac cumparaturi si sa mai scot un card, urasc sa fiu urmarit la orice pas. Nu e suficient ca platim cu cardu? nu e suficient ca suntem monitorizati la orice pas? As vrea sa il vad si io pe miliardaru ala care sta cu degetu-n c*r dupe urma acestor asociatii-grupari-multinationale. E o masinarie de genul amway si implicari mai mari si cu alta abordare, dar e ACELASI LUCRU. E un pas spre globalizare, nimic alceva. Nu mai cred in mos Craciunu asta care imi aduce venituri fara sa fac nimic. Aia cu sediu in elvetia e cea mai tare. Normal ca e in elvetia, taxe-impoxite diminuate, tara neutra…Vlad, nu da banii pe prosti, ia bomboane la copii.

  2. cdmitroi says:

    O sa fie si cu bani, crede-ma.
    repet, cand vad pe unu stand cu degetu-n c*r si castigand bani de la “elvetienii” astia ma rad in cap.
    E o manareala de ingradire si controlare a individului, nimi c mai mult.
    Posibil ca in 20 de ani sa nu mai poti cumpara nimic fara un astfel de card dar atunci ma duc pe valea Ialomitei si ma apuc de cules iarba pentru hrana.

  3. fanel says:

    Argumente? Sistemul mlm propovaduieste bogatia nemarginita si toti cei care sunt in sistemele de genul acesta alearga in continuare dupa clienti.

    Acum 4 ani m-a rugat cineva sa devin sub el in lyonnes nu-s ce vanzator din asta ca o sa ma imbogatesc din comisioane. Rezultatul: Ma suna in iarna sa-i imprumut niste bani ca are nevoie urgent. M-am scuzat ca nu pot si-mi statea pe limba sa-i zic sa se duca la Lyoness-ul vietii.

    Poze cu yacht-uri si balarii pot si eu sa bag din top, realitatea e aia care este.

    • repet: argumente ai?

      ca asa pot si eu sa povestesc tot felul de povesti lipsite de relevanta si de substanta si nu ajungem nicaieri

      PS: realitatea este asa cum ti-o faci 😉

    • Lutyk says:

      Nu te obliga nimeni sa investesti in afacerea asta daca nu vrei sau nu ai incredere. Poti sa folosesti sistemul doar pentru cashback la cumparaturi. Cel sub care sunt eu la fel face. Si pentru inceput la fel fac si eu. Eu nu incerc sa conving pe nimeni sa se inscrie. Eu doar prezint programul si cine vrea bine. Cine nu, iar bine.

  4. george says:

    uau super un alt sistem piramidal yeyyy o sa ne imbogatim cu totii. te rog nu mai pune pe facebook chestii din astea ca ne suparam. mersi

    • Lutyk says:

      Nu spune nimeni ca o sa ne imbogatim cu totii si in nici un caz peste noapte. Cine vrea sa castige mai mult trebuie sa munceasca mai mult. Daca esti convins ca e doar un alt un joc piramidal nu ai decat sa nu te inscri.

    • George, nu folosi “ne supărăm”, pentru că de supărat cred că o să te superi doar tu, atunci când o să vezi că te-ai înşelat. Şi o să vezi că te-ai înşelat. Pentru mai multe informaţii, dar mai ales pentru mai multe argumente, îţi stau şi eu la dospoziţie.

  5. Vei putea înscrie persoane şi din alte ţări în două moduri distincte:

    1. Printr-un formular special, adică înscrierea se face off-line.
    2. Online vei putea doar în momentul în care îţi obţii statutul de membru premium (care poate fi obţinut prin 3 variante distincte: a) CUMPĂRĂTURI prin sistem de 86.000 lei în cel mult un an de la înscriere; b) realizarea din discount-uri la CUMPĂRĂTURILE prin sistem a cel puţin 7 unităţi în GE1 + cel puţin 3 în GE2 + cel puţin 3 în GE3; c) realizarea unităţilor în aceeaşi configuraţie ca la b) dar din AVANSURI la VIITOARELE CUMPĂRĂTURI.

    Am scris toate acestea pentru “isteţii” care văd doar ţepe, în loc de oportunităţi. Dacă te uiţi ce condiţii sunt necesare pentru a fi membru premium, la toate cele trei condiţii observi prezenţa cuvântului “CUMPĂRĂTURI”. Aşadar… “isteţilor”, sistemul nu se bazează pe atragerea fraierilor cu pachete de avansuri în sistem, care să le ofere un iluzoriu statut premium/business, ci pe CUMPĂRĂTURI. Cumpărăturile noastre, ale celor înscrişi în sistem, indiferent ce statut şi ce interes avem din Lyoness.

    Sunt convins că , deşi neobişnuită, deşi asemănătoare multor ţepe care s-au dat în România, funcţionează.

  6. Pingback: PADA MURRE – partener comercial Lyoness | Elucubratii

  7. Laura says:

    Much appreciated for the information and share!

  8. volante casin says:

    Pana la urma, care sunt beneficiile reale ale inscrierii intr-un asemenea sistem?

  9. Pingback: Lyoness si cartelele GSM prepay! | Elucubratii

  10. Pingback: La tăţi ni-i greu! | Elucubratii

  11. Pingback: Zboara puiule, zboara | Elucubratii

  12. cdmitroi says:

    sunt topit dupa astia, cum fac sa ma umplu si eu de bani, nu mai am rabdare. tu iti dai seama, o sa cheltui 1000 de lei/luna/cumparaturi….wow, si unde mai pui ca pot sa dau cardul la 100 de prieteni…mama, ce minunatie, 100 de oameni vor muncii pentru mine si nu mai trebuie sa ii angajez, iar la sfarsit de an castig 6840 lei cheşbec…inimaginabil, io cheltui 12000 lei si ei ma prostesc cu 6840….cool!
    Stii cati bani poti castiga pe ora, cantand seara la marginea podului de la Unirii? ieta calcul aici:
    cca 300 trecatori si o medie de 1 leu = 300 lei pe ora (am luat in calcul ca unii dau mai mult de 1 leu ca stiu sa cant) daca stau 2 ore (ca tot nu tre sa ma duc sa cheltui banii in intersectie (a se traduce in franceza) si sa ma inregistrez la laions) rezulta cam 600 lei. mai vine politia, amenda 200 tot ramani cu 400 lei x5 zile (duminica nu se munceste iar lunea e inchis la muzeu) rezulta un castig de 2000lei /sapt x 4 sapt= 8000 lei pe luna x 12? hai ca sunt mai bun decat laions, nu ma inregistrez nicaieri, nu sunt urmarit ce consum, nu sunt urmarit cati bani cheltui pe alimente-imbracaminte-distractii, nu tre sa ma duc la conferintele lor de spalare de creier pe care culmea le si platesc. sunt liber, ceea ce iti doresc si tie.

    • Lutyk says:

      Esti liber sa canti in continuare la cap de pod daca vrei. Nu te obliga nimeni sa intri in Lyoness. Si nici in altceva. Nici macar firma nu esti obligat sa iti faci. Poti sa ramai un simplu angajat la o firma oarecare. Esti liber sa alegi ce vrei sa faci.
      Dar din pacate pe aici pe la noi orice alegi sa faci nu e bine: daca nu faci esti acuzat ca de ce stai, iar daca te apuci sa faci ceva iar nu e bine. Daca te multumesti cu un salariu de 2 lei de la stat sau de la patron esti luat la rost ca de ce nu iti mai iei un job, de ce nu te apuci de MLM sau de ce nu iti faci propria afacere. Daca te apuci de MLM esti acuzat de brein wash. Daca iti deschizi propria afacere “esti nebun. nu are cum sa mearga”.
      Tu chiar crezi ca sunt unii care nu au ce face decat sa te urmareasca pe tine ce, cat, cand si de unde cumperi? E mai usor sa-ti urmareasca telefonul si atat tim p cat e deschis ar sti in orice clipa unde esti, ce vorbesti si cu cine vorbesti.

      • cdmitroi says:

        Vlad, esti intr-o baza de date mai mare decat aia a lui feisbuc. obiceiurile pe care le ai cu privire la alimente si bunuri de larg consum sunt niste informatii minunate pentru a pute, la un moment dat sa manipuleze o masa de oameni…si e foarte simplu. Incerc pe cat posibil sa nu ma var in astfel de MLM. mi-e suficient ca folosesc card-telefon-email-net-etc…macar cand imi iau salam de soia sa ma simt liber, am zis sa ma simt.
        2. mi se pare o utopie sa cred ca se poate castiga bani din asa ceva. E doar o iluzie care prinde bine unora si rau altora. De ce tre sa te limitezi la un salariu, la un singur loc de munca, la o singura ocupatie? daca vreai sa faci ceva iti iei 2 joburi si rezolvi problema, asta numai in cazul in care ai nevoie. asta cu MLM nu are de a face cu jobu, pentru mine cel putin. in fine, eu sunt impotriva acestor sisteme de globalizare.

        • Lutyk says:

          E alegerea ta.

        • Si cu banii castigati ce faci? Sunt comestibili sau cumperi ceva cu ei ? Te deranjeaza discounturile obtinute de SCNet pentru tine ? Poate nu stiai ca in urma cumparaturilor tale primesti si pachete financiare (PP) cu profituri pe termen lung. Ai vreun depozit pe undeva ? O rezerva, un plasament din care sa stii ca o sa ai bani si mai tarziu cand nu o sa mai poti cânta ? Dacă nu vrei, poți să nu inscrii pe nimeni (desi e online și gratis). E bine să studiezi. Și e mai ușor de învățat decât chitara. Din 80.000 lei lunar cât câștigi si evident că îi și cheltui undeva, ai putea obtine 2-3 asemenea PP-uri. Colaborând cu îndrumatorii ai putea maturiza anual cate o asemenea pozitie. 2200 lei suplimentar. Repet, nu trebuie să înscrii oameni. Detalii aici http://scnetromania.com/uploads_rom/Plan-Marketing-SCNet.pdf

    • Livia says:

      eu am fost si la Budapesta in septembrie anul trecut,unde cu mare fast ni sa promis o pusculita plasata n Asia.aiurea,aproape ca a trecut un an si nimic!! nu mai spun ca am 3 pusculite si am incercat un re-cash.trebuie sa fac nu stiu cate operatiuni,balmajite de sponsorul meu.in fine,nu vreau sa intru n polemica sau in conflict cu cineva,dar parerea mea este ca i o mare TEAPA si mi am luat adio de la cei 600 de lei,cu “multumirea”ca nu am plasat ca altii mii de euro 🙂

      • Lutyk says:

        Pentru Asia, abia au fost deschise cateva tari. Eu stiu ca acele unitati se vor pozitiona in momentul in care o sa se deschida matrixul continental adica dupa ce se vor deschide majoritatea tarilor. Daca ai fi mers la un Lyoness Day ai fi inteles cum sta treaba. Si ai fi inteles cum e si cu re-cash.
        Faptul ca sponsorul tau nu stie cum sa te ajute, asta e problema lui si nu face din Lyoness o teapa.

      • Si eu am pus 3 pozitii prin 2003 dupa o prezentare in limba maghiara in care traducatorul traducea doar ce credea el ca trebuie… Ulterior am aflat ca daca nu inscriu alti 4 oameni care sa-si puna pozitii, nu castig nimic. Sitemul celalalt aparut recent e mult mai bun Am pus 220 lei si intr-un an am facut 3000 lei. Profit 1300%. Imi pare rau ca n-am pus mai mult, asta e daca n-am avut incredere. Foarte multi din Lyoness migreaza acolo cu retele cu tot. Nu te descuraja, Livia. Exsta si oameni cinstiti si afaceri bune.

        • Lutyk says:

          Firma Lyoness este infiintata in 2003. Iar la inceput nu se putea incrie nimeni decat ca membru premium, adica dupa ce lua pachetul de 2000 de euroi. Asta cu 3 unitati din 2003 e o gogoasa. Intra in biroul virtual de pe site-ul Lyoness si la rubrica informatii personale din My Lyoness o sa gasesti si data exacta cand ai fost inscris in sistem.
          Ceea ce spui, ca nu primesti nimic daca nu inscrii 4 oameni e iarasi o necunoastere a sistemului, asta ca sa ma exprim elegant. Pentru fiecare pozitie de 215 o sa primesti la maturizare 1935 lei + 567,60 cand vei avea 4 directi cu minim 1 pozitie din cumparaturi sau 3 din avansuri. Iar acesti din urma bani se acorda retroactiv, adica si pentru unitatile maturizate inainte de a avea cei 4 directi cu unitati.
          Spui ca in celalat sistem ai facut profit 1300%. Felicitari! Dar cat ai muncit pentru a dezvolta celalalt sitem? Cati directi si ce lifeline ai? Si care e situatia in Lyoness? Daca nu muncesti sa dezvolti sistemul nu vei castiga de nicaieri.

          • Da, scuze poate m-am grabit sa spun anul 2003. Dar dacă am numărul 040.000.000.133 spune tu din ce an sunt ? Iată aici cardul meu http://screensnapr.com/v/Utnocn.png
            Văd că mi-ai confirmat și faptul că primești din binar numai dacă înscrii 4 care să aibe câte o pozitie. Retroactiv. Da. Dar condiția este. Nu am spus gogoși. În fond nu am vrut decât să o consolez pe Livia. Mai bine șterge postările mele, zău ca nu vreau să-ti stric socotelile aici. Nici să supăr pe cineva. O zi minunată.

            • Lutyk says:

              Cu numarul ala esti din 2007 in Lyoness. Cred. Sau poate 2006.
              Din binar primesti 2 sume de bani: 1935 ron pe care ii primesti indiferent daca ai inscris pe cineva sau nu. La maturizare primesti acesti bani 1935 lei.
              Daca recomanzi mai departe, cand vei avea minim 4 directi cu unitati in binar vei primi in plus, pe langa cei 1935 lei, inca 567,60 lei. Doar acesti 567,60 ron sunt conditionati de existenta a 4 directi cu unitati de decontare.
              dar nu are rost sa incerc sa iti explic aici detaliile. Daca vrei poti merge la un Business Info. In Bucuresti are loc in fiecare miercuri la hotel Pullman (fostul hotel Sofitel) de la ora 19 in sala New York. Pentru alte localitati, a se vedea lista de aici: http://www.lyoness.net/ro/events/list/19-1.aspx
              Nu mi-ai raspuns cati directi si ce lifeline ai in cele 2 sisteme.

  13. Pingback: Lyoness: parteneri comerciali buni platnici vs. rau platnici | Elucubratii

  14. Pingback: A, E, I, O, U, Invatati sa spuneti NU! | Elucubratii

  15. MSD says:

    Poti incerca o noua metoda de a face bani si de data asta sa fie si sigura pe http://www.makesomedollars.webs.com/

  16. Imi place cum gandesti/Tot ce scrii e cool/Imi place acest blog/Tine-o tot asa. bani usor.

  17. manuel says:

    LYONESS – este o mare pacaleala, cumpara tu POZITII in avans si apoi incearca RECASH sa vezi citi bani iti iei inapoi- zero lei…

    • Lutyk says:

      Tu ai citit CGA? Ai citit ce inseamna RE-CASH?
      Prin re-cash, bani care ar fi trebuit sa se stranga in contul de fidelitate ca urmare a cumparaturilor tale ajung in contul de plati. Daca nu faci cumparaturi in sistem nu primesti nici un ban. Daca iti inchipuiai ca in urma re-cash o sa vina cineva sa iti dea inapoi banii gramada te-ai inselat.

  18. marian ploiesti says:

    fratilor eu am prieteni care castiga bani grei din lyoness pentru ca au simtit potentialul acestei afaceri si s-au implicat serios in dezvoltarea ei….cat de curand voi fi si eu printre ei sunt sigur…..iar pentru cei care cred ca e teapa exista tesle. sunt convins ca va fi printre cele mai mari afaceri din lume ,nu zic cea mai mare cum spun unii. pentru cei care nu cred am un sfat prietenesc; treziti banii din viata voastra pana nu e prea tarziu.

  19. marian ploiesti says:

    Si eu multumesc Lutyk.

  20. marian ploiesti says:

    Cainii latra, ursul merge, noi cu drag muncim. Va veni si vremea cand vom sta prin excursii si concedii pe termen nelimitat iar altii vor munci ( face cumparaturi) pentru noi….Doamne cum suna ……si cand te gandesti ca va fi adevarat.

  21. marian ploiesti says:

    Stiu Lutyk. Practic noi acum facem ce au facut acum 15-20 de ani investitorii din telefonia mobila si cardurile bancare….noi facem in LYONESS ,o afacere cu carduri care vor baga niste bani in buzunarele multor oameni din intreaga lume, iar noi, investitorii si dezvoltatorii acestei afaceri bineinteles ca vom avea mult de castigat in ciuda multora care ne cred acum nebuni…naivi…etc. Personal voi avea o satisfactie ENORMA cand le voi arata acestora beneficiile pe care mi le va aduce Lyoness…le doresc multa sanatate sa apuce sa vada cu ochisorii lor ce se va intampla si bineinteles le voi face cadou cate o tesla la fiecare. Ceea ce parea SF acum 15-20 de ani ( ma refer la afacerile cu telefonia mobila si cardurile bancare) acum este ceva normal…ca sa nu spun ca suntem chiar dependenti de ele….asa se va intampla si cu Lyoness, multi oameni vor dori sa cumpere cu discount in toata lumea iar NOI….”NEBUNII…NAIVII” vom castiga enorm pentru ca vom fi in nucleul de investitori si le vom da o PALMA GREA celor care ne iau acum peste picior. Mie intotdeauna mi-a placut sa rad la urma pana acum in viata…si voi rade si de aceasta data chiar cu gura pana la urechi cand se vor HOLBA la castiguri….si voi rade impreuna cu altii care fac si ei acum ce fac eu. TUTUROR celor care faceti afacerea Lyoness va doresc multa sanatate, bafta si spor la treaba.

  22. marian ploiesti says:

    Atunci va fi tarziu pentru ei.

  23. adrian says:

    sunt intrat de 2 zile in Lyoness si am activat contul Premium/fratilor pierdeti trenu….

  24. Pingback: O fi bine? | Elucubratii

  25. Costin Ploiesti says:

    Marian (Ploiesti) : bucura-te ca nu esti acum printre cei multi care ne cred naivi. Eu de asta ma bucur mereu cand primesc ‘complimente’. Cine au fost nebunii cu telefonia mobila, cardurile bancare, tehnologiile de neimaginat (de-a lungul vremii) aceia au reusit sa dea lovitura. Nu fac publicitate prea mare la nimic, doar atat intreb si eu : Ce s-ar fi intamplat cu noi oamenii azi daca nimic din ce s-a inventat nu ar fi fost inventat? Intai au fost pasi mici, apoi fiecare domeniu (aviatie, comunicatie, sisteme de plati) a acaparat intreaga lume. Lyoness s-a inventat. Acum se dezvolta, creste. Ce daca e greu de inteles pentru unii ? Nu se pot feri de bani inapoi la fiecare cumparatura, ar inseamna ca vor plati mai mult pentru acelasi produs.

  26. marian ploiesti says:

    COSTIN ( PLOIESTI ) Daca nu s-ar fi inventat ce spui tu sigur nu ar fi existat nici LYONESS. In alta ordine de idei mi se pare incredibil cati oameni naivi ( sa nu spun altfel ) pot exista in aceasta tara….le spui ca nu-i costa nimic si tot le este frica sa se inscrie….sa primeasca bani inapoi de la cumparaturile pe care le fac oricum. Si inca ceva:foarte putini OAMENI DE CUVANT.

  27. Costin Ploiesti says:

    Si de ce sa te consumi in loc sa gandesti pozitiv: “Ce bine ca eu sunt putin mai deschis la mine!”.
    Nu cumva ii cam lasi sa te afecteze cu negativismul lor? Si eu am refuzat Lyoness acum 3 ani si nu regret. Pentru ei, toate vor veni la timpul lor. Cauta-i acum pe cei ce pot asculta, ce pot analiza. Pentru ca toti pot gandi, dar sunt putin cam prinsi de cotidian (cica lipsa timpului), insa asta nu i-a oprit sa se adapteze de la 1990 la 2000 si de la 2000 la 2010. Totul tinde a adaptabilitate si cred ca te consumi prea mult cu niste oameni pe care schimbarea ii va prinde oricum. Schimbarea in a face cumparaturi. Personal ma bucur cand primesc un refuz, uneori ma amuz, dar mereu merg mai departe considerand ca am mai vazut o parere, am mai invatat sa demontez o negatie sau macar am sansa de a vorbi altfel, daca astfel nu a mers.

  28. marian ploiesti says:

    Nu ma afecteaza prea mult negativismul lor…crede-ma chiar ma ambitioneaza mai tare, ma motiveaza mai mult sa-mi fac o afacere mai mare ca sa le dau peste nas cand voi avea mult de castigat….pentru ca eu am incredere totala in ce fac.

  29. Costin Ploiesti says:

    Lasa ideea de a le da peste nas. Tu fa ceea ce trebuie facut acum si gata. Lasa-i pe restul in pace, nu trebuie sa ii condamni. Cauta sa explici mai bine, mai simplu, mai pe intelesul fiecaruia. Oricum tendinta este sa nege mai intai. Ia-i mai usor. Poate undeva si la tine este problema de abordare. Eu la mine asta am descoperit, sincer iti zic, ii abordam prea tare pentru ce pot ei duce.

  30. costy says:

    pt CIPRIAN HUTIU te rog dezvolta un pic punctul (a) de la modul de a ajunge client premium deci daca faci cumparaturi intrun an de mai mult de 86 000 esti client premium chiar daca din discounturi nu sau strans 7 pusculite gr 1,3 pusculite gr2,si 3 pusculite gr3,pare cam incompleta piramida aceasta .astept raspuns

  31. muri says:

    fraieri nu mor , totul e o continua miscare

    • Lutyk says:

      Asa e! Fraierii nu mor. Ei doar isi plang saracia si se vaita ca e soarta cruda cu ei si nu ii ajuta sa castige mai multi bani.

  32. marian ploiesti says:

    poi atunci ei vor munci toata viata lor iar NOI vom fi SEFI HA HA HA.

  33. Alex says:

    mda..si eu sunt in sistem..sper sa mearga cum vad eu ca o sa mearga..

    pt cei care sunteti in sistem ( ceva mai vechi) si pot ( vor ) sa discute cu mine sa imi dea niste informatii sunt ochi si urechi.

  34. Diana says:

    Tot romanu’ se viseaza manager. Nu mai asteptati sa va pice para malaiata, ca aia care-au inventat sistemul l-au inventat ca sa castige ei in timp ce voi asudati, nu invers. Oamenii care fac intr-adevar bani din afacerile MLM sunt aia care-s constienti de ceea ce implica treaba, nu aia care viseaza la vacante exotice si care au impresia ca o sa le cada banii din cer. Daca ati fi intr-adevar deschisi la minte si cu spirit antreprenorial asa cum va credeti, nu v-ati mai numi potentialii clienti “fraieri”, “naivi (ca sa nu spun altfel)”, “aia care o sa munceasca in timp ce noi o sa ne distram” si alte descrieri din astea. Daca v-ati dat seama ca 2+2=4, asta nu inseamna ca va puteti trage de sireturi cu Einstein. Daca traiti cu impresia ca l-ati apucat pe Al de Sus de crac, uite-o chestie la care nu v-ati gandit: sistemul e profitabil pentru cei care muncesc, ca in orice alta meserie. Asa ca, dragi “investitori si dezvoltatori”, osu’ la treaba, ca altfel va mananca cainii aia coada. “Succesuri”!

  35. marian ploiesti says:

    Eu exact asta fac draga DIANA de asta am dreptul sa visez…nu incerca sa-mi dai tu lectii mie ca nu e cazul, poate la altii care nu au inteles ce este LYONESS.

    • Diana says:

      N-am eu nici un interes sa-ti dau tie lectii, ca doar nu e treaba mea sa te destept. Nu pe gratis, in orice caz. Tu vrei vacante de vis (ce ironie!) si sa fii sef pe spinarea celor care-ti sunt clienti si pe care-i faci fraieri. Nu ti se pare nimic eronat in rationamentul tau?Daca nu, atunci viseaza, stimabile, in continuare, pentru ca exact pe asta mizeaza si cei care ti-au creat imaginea asta grandioasa despre Lyoness. Si exact cu asta o sa ramai – cu visatul. Asa cum tu te uiti la cei din jur ca la niste vaci de muls care exista pentru a-ti umple tie buzunarele, la fel te vad pe tine cei care te-au racolat in sistem. Tu singur te-ai pus in categoria asta, prin modul in care abordezi aceasta afacere.

  36. Diana, imi place cum ai scris.
    Eu sunt membru Premium Lyoness si impartasesc multe din ideile tale. E clar insa ca Lyoness trebuie inteles corect, nu e nicio concurenta, nu va munci nimeni pt altii.

    Toate cele bune,
    Costin

  37. marian ploiesti says:

    DIANA In primul rand nu e nevoie sa ma destepti tu pe mine ca sunt destul de destept…..cred ca tu mai ai nevoie de ceva materie cenusie atunci cand vorbesti aiurea ca eu i-am facut fraieri pe cei care i-mi sunt clienti ( dimpotriva aceia sunt persoane demne de tot respectul ) pentru ca si eu fac parte dintre ei……te sfatuiesc sa mai citesti o data randurile pe care le-am scris eu atunci inainte sa arunci cu noroi si daca totusi nu intelegi o sa-ti explic babeste. Si inca ceva : nu e vorba ca visez la ce spui tu…..chiar castig bani frumosi din Lyoness deja…..si nu mi-a creat nimeni nici o imagine grandioasa despre Lyoness …..eu am inteles despre ce e vorba. APROPO pentru cei care spun ca daca nu muncesti mult in Lyoness nu castigi nici un ban: Daca cineva are pachete BUSINESS pe AMERICA sau AFRICA sau pe amandoua nu cumva poate sa viseze la vacante de vis fara sa mai fie (ce ironie ) …..??? nu ma refer neaparat la mine .

    • Diana says:

      Din felul (deficitar la capitolul gramatica) in care ti-ai exprimat parerea vizavi de fenomenul Lyoness si impactul sau asupra oamenilor reiese un sigur lucru: lipsa de respect fata de client. Asta e sinucidere intr-o afacere. Daca ai fi fost asa de destept pe cat pretinzi, ai fi manifestat mai mult tact in mesajele tale.
      Pareri de genul “Va veni si vremea cand vom sta prin excursii si concedii pe termen nelimitat iar altii vor munci ( face cumparaturi) pentru noi…” sau “mi se pare incredibil cati oameni naivi ( sa nu spun altfel ) pot exista in aceasta tara….le spui ca nu-i costa nimic si tot le este frica sa se inscrie…”, “ei vor munci toata viata lor iar NOI vom fi SEFI HA HA HA” nu fac decat sa te descalifice. Aceeasi atitudine ca tine au avut-o multi romani dupa revolutie, atunci cand au aparut sute si mii de firme. Si cum au aparut, asa au disparut, pentru ca acelor oameni le-a lipsit viziunea de ansamblu in comert si capacitatea de a intelege cum se conduce o afacere. Ei nu visau decat ca vin altii si le baga bani in buzunar, iar ei se numesc patroni. Inca mai suferim de sindromul asta, probabil ca se transmite genetic…

  38. marian ploiesti says:

    Bineinteles pachetele BUSINESS de care spuneam sunt ceva suplimentar…..nu inseamna neaparat afacerea Lyoness. Cel mai important este echipa proprie, structura proprie, de aici pleaca unitatile bonus pe national, continental si pasiv de unde mai vin si castigurile pasive…….in afara de cele de pe alte continente.

  39. marian ploiesti says:

    Te asigur ca am tot respectul pentru cei care sunt in Lyoness…..iar daca tu ai numesti clientii mei e parerea ta , eu ai consider parteneri de afacere pentru ca si eu ai ajut pe ei , nu este nimeni la comanda mea ca sa spui ca sunt eu patron…..cat despre afacere cred ca va da faliment atunci cand bineinteles nu vor mai exista oameni pe pamant. Daca nu eram istet nu faceam ce am facut pana acum in Lyoness…..dar nu vreau sa mai repet ca nu e frumos, poti sa crezi tu ce vrei eu stiu ce am de facut in continuare Diana.

  40. marian ploiesti says:

    Diana: ma refeream ca vor munci toata viata lor cei care nu cred in afacerea LYONESS si nu vor sa se implice sa faca ceva frumos iar NOI care credem si facem vom fi BINE.

  41. Diana says:

    Deocamdata tu doar crezi ca faci ceva cu Lyoness. Dupa cum spuneam, nu vreau sa te supar dar nu ai notiunile de baza care sa te ajute sa faci ce ti-ai propus. Pune mana pe o carte de marketing si citeste despre notiunea de “Client”, te va ajuta cu siguranta. Pe urma ia exemplu de la emisiunile TV cu cei mai bogati oameni si-o sa vezi ca cel caruia ii pasa de afacerea sa, munceste TOATA viata. Principiul tau e defect din start, schimba-l cat mai repede.
    Si se scrie “îi ajut” si “îi consider”, nu “ai”.

  42. marian ploiesti says:

    Eu cred ca stiu foarte bine ce am de facut pentru ca pana acum am avut succes si voi avea in continuare……stiu perfect ce trebuie sa fac in LYONESS si voi face cat timp va fi nevoie , chiar toata viata daca trebuie. Si sa stii ca nu mi-am propus sa ajung printre cei mai bogati oameni ( chiar daca multa lume ar dori asta ) putem sa avem o viata buna si frumoasa si fara milioane de euro sau altceva…..si oricum cred ca stii si tu ca putini dintre ei au ajuns bogati prin munca lor.

  43. Zilias says:

    Pentru astia care cred cu tarie ca lyoness e dumnezeu pe pamant am o propunere. Ma bag si eu daca imi platiti voi cei 2000EUR in pachet business, ma ocup de afacere si va dau inapoi 80% din castigul pe care il voi avea (imens asa cum sunteti voi convinsi). Facem afacerea? Desigur cu act notarial si tot tacamul…voi imi platiti mie intrarea si toate cele aferente, eu va dau voua 80% din tot ce voi castiga? Se baga careva?….Daca sunteti convinsi ca e de succes astept multe propuneri! 😀

  44. Zilias,

    De ce sa facem asta cu un strain ?
    Am facut asta pentru mine si uite ca, facand corect afacerea, mi-a iesit.

    Deci ?

    Costin

    • Zilias says:

      Tocmai pentru ca sunt strain, afacerea e corecta si facem act notarial. Iti dau 80% din tot ce inseamna castigul meu. Daca sti ca afacerea merge nu vad de ce ti-ar strica niste bani (multi) in plus pe de o parte si pe de alta parte constituie un plus de motivatie pentru mine ca sa aduc alti clienti deoarece am o baza palpabila ca afacerea merge si merita sa trag chiar si pentru 20% care nu e de neglijat. Nu vad de ce seniorii din sistem nu s-ar baga la acest tip de propunere, in afara de cazul in care ei stiu ca ceva scartaie. Lyoness e ok pana la nivel de afaceri si nu vorbesc despre asta. Vorbesc despre afacere unde ipotetic castigi mult. Dar la nivel de afacere, nu operezi cu ceva palpabil, doar cu avansuri, cu vorbe goale si promisiuni despre un viitor imbelsugat.

  45. Pai Zilias,

    Cu respect, daca fac asta, sunt dat afara din Lyoness. E camatarie ce zici tu. Mai ales si cu acte. Oricand pot pune 2000 EUR pe o tara mare (Brazilia) sau continent (Australia) pe numele meu, si nu impart nimic cu nimeni, sigur ca nici asteptarea (cativa ani buni sa stii).

    Cu siguranta ca totul e corect in Lyoness, eu m-am convins, nu tin sa conving pe altii in scris pe blog-uri. Mi-a luat 7 luni de analiza ca sa cred, ca eram absolut greu de urnit din loc, nu prea cred eu in sisteme si chestii bune, si eu cred ca toti vor sa ne faca de bani si nu numai. Te inteleg.
    Eu am avut un noroc sa depasesc faza asta pentru ca persoana care mi-a zis de Lyoness era si este de mare incredere. De fapt pe asta se bazeaza, depinde de la cine auzi de Lyoness, tu crezi ca daca eu citeam pe net, ma bagam ?

    Sper ca am fost clar.
    Numai bine,
    Costin

  46. De ce va tot bateti capul ? Sistemul celalalt a rezolvat toate din problemele Lyoness. Dezavantajul este ca e la inceput si nu-s decat 500 de magazine. Dar asta e doar o chestiune de timp.

  47. Zilias says:

    Costine,
    Eu nu sustin ca afacerea Lyoness ar fi ceva ilegal sau o teapa. Tehnic vorbind e o afacere ca oricare alta si nu spun asta ca are certificare ISO…asta ma lasa rece. Ceea ce sustin este ca s-ar putea sa fie o afacere buna pentru cei vechi, dar pentru cei noi este categoric o afacere de mare risc. Schepsisul este atunci cand intervine faza cu avansul de 2000EUR sau orice alt avans. E ca si cum as cere statului sa imi plateasca mie pensia ACUM pentru anii pe care ii voi munci MAI TARZIU. Pur si simplu nu tine. Este ultimul meu post si va doresc cele bune la toti!

  48. Avansul e absolut optional. Nimeni nu trage de nimeni in nimic, fiecare face ce vrea, ce crede, ce simte. Asta mi-a placut, ca nu a impus avans de 2000 EUR. Eu am decis sa devin premium si sa pun plasamente pe pasive pentru ca m-am uitat un pic in viitor. Sper sa ne reauzim in 2020. Da, mai sunt 8 ani, poate 10. Om vedea cine a avut decizia cea mai buna. In rest, tot muncesc, tot beau bere, toate bune, insa Lyoness e destul de important mai ales ca o particica sin ce cumpar se duce la copiii nevoiasi si asta ma face sa ma simt mult mai bine decat banii pe care ii primesc eu acum sau in 2020.

  49. Lutyk says:

    @Zilias Asa cum spunea si Costin, nu esti obligat sa bagi nici macar un leu. Sunt atatia care folosesc sistemul doar pentru cumparaturile proprii fara a recomanda mai departe, fara avansuri. Poti sa faci si tu la fel, poti sa recomanzi mai departe, daca nu ai 2000 € poti sa incepi cu o suma mai mica, poti sa faci ce vrei, cand vrei si cu cati bani vrei sau poti. Nimic nu e obligatoriu. Cu exceptia unei prime cumparaturi in termen de 30 de zile de la data inscrierii. 😀

    • Zilias says:

      Pai daca nu investesti nici nu castigi mare lucru…exceptie 1%+0.5%+0.5% ceea ce e putin si/sau 1935 cand se va maturiza o pozitie…adica peste foarte mult timp, ani de zile ceea ce iarasi nu se poate numi afacere. E ok dar nu e afacere. Ca sa faci Lyoness la nivel de afacere, in cel mai pur sens, trebuie sa dai avans (de pilda pachet businees unde vrei tu) ca altfel nu castigi mare lucru. Eu de acest aspect vorbesc nu de nivel de cumparator. Daca nu esti client premium nu poti avea castiguri care sa merite sa te bagi in Lyoness. Si oricum, daca ramai la nivel de cumparator, poti tu aduce comercianti in sistem (afacere din care poti, in principiu, castiga bani frumosi) ?? Categoric nu.

      Eu va doresc sa aveti succes in ceea ce faceti.

      PS
      Am postat din nou pentru a clarifica faptul ca eu vorbesc de Lyoness la nivel de afacere nu de cumparator. Stiu ca Lyoness nu obliga pe nimeni la nimic, am semnalat doar cateva aspecte. Cine vrea sa faca Lyoness la nivel de cumparator e ok, va castiga ceva dar nu e cine stie ce. In plus oricand alti comercianti pot da discounturi mai mari la oricine, sunt fel de fel de reduceri peste tot. Tot un dezavantaj ar fi cheltuiala de timp si bani pentru a te deplasa prin tot orasul ca sa faci shopping doar la parteneri. Imagineaza-ti ca esti mahmur, te mai duci tu la 1500m sa iei o bere sa te dregi sau mergi la buticul din colt? (a se lua ca o gluma). Pe de alta parte, cine vrea sa faca Lyoness la nivel de afacere (cu pachete si tot tacamul) e problema lui, doar ca e foarte riscant.

      Asta chiar ca e ultimul post, nu va suparati pe mine ca mi-am expus opiniile (uneori intr-un stil usor obraznic). O zi minunata sa aveti si spor!

      • De ce te consumi atâta cu Lyoness? Sistemul celălat e mult mai lejer.
        – înscrieri gratuite pentru toată lumea
        – 4×0,5%
        – maturizarea la 30/30
        – fără avans 2000 euro ca să poti câștiga din alta țară
        – nu ești descalificat niciodată în carieră
        – suprapunerile din binarul tuturor indirecților ți se plătesc până la infinit,
        – puctele în carieră sunt plătite dublu
        – vaucerul se scoate direct la imprimantă, nu mai alergi după bonuri valorice și multe altele… Acest model a depășit de 50 de ori rulajul Lyoness in Ungaria.
        Liniște, timp și bani îți doresc. 🙂

        • Lutyk says:

          Vezi ca “sistemul celalalt”, SCNet nu e singurul concurent pe domeniul de cashback. Mai sunt si altii care au copiat sistemul Lyoness in inrtegime sau partial, atat in Romania cat si la nivel mondial.

          • ciprian says:

            stimate domn Lutyk…ia vezi matale cine pe cine a copiat si cine detine patentul pentru sistemul binar!!! mai vezi de asemenea cine a fost co-asociatul lui Hubert si de asemenea vei observa ca acum conduce SCNET.

        • ciprian says:

          Bine zis domnule Radu!!!

  50. Pentru Zilias, daca vei mai citi:

    Inteleg ce spui. Nu cred ca stii insa ca nu e suficient sa fii numai Premium pe Romania si sa nu misti un deget => ca sa castigi bani.
    Iar daca din postura unui membruu free sa zicem ca in 3-4 ani aduci in sistem un 200 de oameni activi, … hmmm, le explici ce trebuie sa faca si ei vor aduce altii…. hmmm, nici nu iti trebuie sa fii Premium ca sa iei pe viata cateva milioane in fiecare marti.

    Ma crede cineva?

    Lasati la o parte ideea de Premium, ca aia va tine la distanta, vad eu, incepeti free, ramaneti free, recomandati free si o sa primiti bani permanent cat structura voastra va avea de nevoie de produse si servicii si le va alege pe cele cu parteneriat Lyoness.

    Pentru Premium e nevoie de un 2 ore de discutie fata in fata, nu se citit pe net. Apoi cred ca intelegeti altfel ce si cum.

    Cam asta e.

    Zilias, doar discutam, dezbatem liber, chiar nu ai deranjat pe nimeni si ma bucur ca putem avea pareri diferite spuse intr-un mod super-civilizat. Asa si trebuie sa fie.

    Toate cele bune,
    C

  51. @Radu Laurentiu :
    E loc pentru toata lumea pe piata, dar despre conditiile mai bune spuse de tine e una care nu are mare logica : “nu ești descalificat niciodată în carieră”
    Explicatia mea : daca toti se opresc din recomandare si chiar se diminueaza rulajele prin acest sistem, cum se mai sustine cariera la toti cei inscrisi care au ajuns aici ?

    E posibil sa ai dreptate si celalalt sistem sa evolueze mai repede decat Lyoness.
    Eu stiu de Lyoness si cunosc destul de bine interiorul, mecanismul si logica celui care a creat sistemul. Sunt si in domeniul economic-financiar-informatic ce-mi permite sa evaluez foarte bine riscul cand intru intr-o afacere de acest tip.

    Cu siguranta viitorul ne va dovedi care va evolua mai repede, care se va mentine la un nivel stabil.

    Multa bafta.
    C

  52. SCNet nu este singurul sistem care pastreaza cariera. Si Lyoness pastreaza cariera insa doar dupa nivelul 4. Multi au fost insa descalificati dupa ce a plecat Careffour. E vina ta? Si compania ce face? Jos toata lumea. Cine a apucat sa prinda perioada Careffour si nivelul 4, sa fie sanatos.
    Pare ilogic sa lucrezi intr-o companie unde esti descalificat pentru ca ai avut o perioada ocupata cu alte probleme. Sau pentru ca firma nu a fost in stare sa mentina un contract cu Careffour, Real, Mercedes etc. Cum compenseaza compania aceste esecuri?
    Dar cui ii place sa fie descalificat si prost platit, n-are decat. In fond, miliarde de oameni sunt asa.
    Privitor la “copie”, inseamna ca toate automobilele sunt copii dupa “Ford”, nu ? Cine nu are experienta si nici cunoastere in MLM, ar putea crede ca Lyoness a inventat ideea de Client Fidel si sistem Binar. Acest sistem functioneaza cu mult inainte de Lyoness. Dar acuma, deh, …

  53. @Radu Laurentiu :

    1. Cine ti-a spus ca “firma nu a fost in stare sa mentina un contract cu Careffour, Real, Mercedes etc” ? De unde ai aceasta informatie? Detii date concrete despre contract, clauze si motive de intrerupere contract ?

    2. Cealalta firma este partener cu “Careffour, Real, Mercedes” ? A fost ?

    Hai sa nu vorbim aiurea ca sunt alte motivele decat ca firma nu a fost in stare…
    Culmea e ca eu cunosc o parte din motive. Deci nu vorbesc in necunostinta de cauza.

    Cu bine,
    Costin

    • 1. Nu cunosc date concrete si nici n-am de gand sa-mi bat capul cu problemele Lyoness. Cert este ca nu mai sunt.

      2. Nu, si va foarte greu dupa ce Lyoness a sticat imaginea. M-as fi bucurat sa continue acele contracte.

  54. Pai ar trebui sa vezi cum se face un astfel de contract. Cat dureaza negocierile, cum se porneste cu vouchere si apoi se trece pe card. Apoi lucreaza cu romanii. In afara Carrefour nu a iesit 🙂

    Nu iti bate capul, dar nici nu arunca cu vorbe sau cu dorinte, ca nu tine de noi.
    Eu ma bucur ca nu mai e Carrefour, am inteles mai bine ce inseamna o astfel de afacere cand nu am mai asociat-o cu un nume de alta firma.

  55. Zilias says:

    Hai sa analizam putin daca Lyoness are de unde da acel premiu de aproximativ 1935 RON din cumparaturi REALE, nu cumparari de pozitii si alte fortari. Analizam implicatia economica REALA. Presupun ca fac cumparaturi saptamanale de 430 RON cu 13% reducere pt clientii Lyoness. Prin urmare, 1% merg la Lyoness adica 4.3 RON, 1% merg la mine, 1% (0.5+0.5) merg la cei doi de peste mine iar restul de 10% adica 43 RON mi se pun in “pusculita virtuala”. Mai fac inca 5 astfel de cumparaturi din care Lyoness castiga 5×4.3=21.5 RON iar mie in pusculita mi se strange 43×5=215 RON si mi se formeaza o unitate de decontare! Bun, acuma pe acelasi principiu pot presupune ca mi se formeaza prin completare 70 unitati de decontare similare dupa mine (35 sus si 35 jos), adica Lyoness castiga 70×21.5=1505RON. E clar ca NU are de unde sa ma premieze conform acestui model cu 1935RON. Din moment ce Lyoness nu are cum sa iase in pierdere el trebuie sa castige de undeva. De unde? Din atragerea clientilor de a plati in avans pozitii, pachete business etc. Deci, e o pacaleala clara care la un moment dat se va sparge!

  56. Zilias,
    Din ce am inteles eu din calculul tau, tu ai inteles ca Lyoness plateste comisioane catre clienti din procentul de 1% pe care il opresc ei initial? Imi poti confirma ca asta ai vrut sa spui?

    Apoi iti voi spune si eu ce stiu, nu ce vreau sa transmit altora.

    Costin

  57. Vrea sa ii mai raspunda altcineva care stie? Daca nu, ii voi raspunde eu peste vreo 2 ore.

  58. Salut Zilias,

    1% – este profitul Lyoness, acesta NU SE DA LA MEMBRII ci este folosit astfel :
    – 0,1% – fundatie Child & Family ( http://www.lyoness-cff.org/en/ )
    – 0,1% – fundatie Greenfinity ( http://www.lyoness-gff.org )
    – 0,8% – cheltuieli administrative (birouri, plata angajati, taxe, impozite etc) si profitul net al firmei

    Sa ne fie clar ca 1% este comisionul de intermediere afacere intre comerciantii ce vor clienti fideli si acestia din urma. Din tot ce se tranzactioneaza intre aceste 2 entitati – 1% revine catre intermediar si acest 1% este impartit cum am scris mai sus.

    Procentele oferite de comerciant sunt oferite inapoi clientilor , fara acest 1%.
    Aceste procente sunt intre 2 si 23% in functie de cat ofera fiecare comerciant conform bransei si potentialului de afacere pe care o desfasoara si desigur adaosului comercial.

    Din aceste comisioane MARI (2-23%) se platesc puncte de cariera, bonus de prietenie, premiu de volum, premiu de fidelitate etc. adica restul de comisioane de care nu stiu membrii cu card albastru sau poate ca stiu, dar nu le resimt in buzunar.

    Nu voi lauda acum Lyoness, nu voi face lobby aici ca vai ce bun e, am zis ca iti zic numai cum sta treaba.

    Da, ai inteles gresit ca totul s-ar plati din 1%. Sigur ca daca era asa, nu eram nici eu in Lyoness si atunci da, aveai dreptate.

    Numai bine,
    Costin

  59. Zilias says:

    Ok, Costin dar atunci e naspa rau! Mult mai rau. Uite de ce:
    Sa presupunem pt. simplitate ca eu am o structura de 70 oameni (pentru simplitate zic astfel ca sa avem 1 om si 1 unitate de decontare asociata). Ne intalnim toti 70, dam iama la Flanco de exemplu si ne luam fiecare cate un frigider, deci 70 frigidere, astfel incat toti 70 ne facem unitatile de 215. Citez din ceea ce ai scris: “Din aceste comisioane MARI (2-23%) se platesc …”. Ok dar atunci eu imi fac piramida si incasez premiul iar restul ce fac? PIERD UNITATI NU? Si chiar daca nu le pierd toti prin ceva sistem ingenios, cineva TOT trebuie sa plateasca REAL acel bonus primit de mine….adica, se retrag bani din conturile celorlalti de la mine din structura ca sa imi plateasca mie bonusul. Si asta nu e deloc ok, e un simplu joc piramidal (pe unitati de decontare) in care NU toata lumea castiga!

    Evident si contul meu variaza in functie de bonusurile care trebuie sa le suport pentru a plati pe altii!!! Deci…cu o mana alimentez contul din cumparaturi/comisiane si pe de alta parte platesc la greu comisioanele altora. Pe ce baza pot sa afirm atunci ca voi castiga ceva? Pot sa nu castig nimic niciodata indiferent cati directi am, cat avans dau, daca sunt premium sau nu. Si asta numai pentru ca nu am control asupra contului de cumparaturi! Smecherii se pot face….deja m-am gandit la 2-3. Se pot “intelege” 3-4 oameni sa isi imparta comisioane etc…da, deci e o afacere intr-adevar dar nu una cinstita. Si o piramida nu va tine mult timp.

    Cele bune tuturor.

    • Nu!
      Avem așa:
      1. 1% este venitul Lyoness.
      2. 1% este Bonusul de Prietenie
      3. 1-2% este restituirea imediata, acordată cumpărătorului.
      4. Restul de discount, adică 1-23%, formează unități de decontare. Acestea se formează în ordine cronologică, întotdeauna cei mai fideli și mai ”cumpărăcioși” formând mai multe și mai des. UNITATEA DE DECONTARE ESTE BONUSATĂ/ BUGETATĂ/ PREMIATĂ, nu o anumită persoană (și asta nu înțeleg cei mai mulți)!!! Bonusul/ bugetul/ premiul îi este acordat celui care a format-o, însă nu persoana are dreptul acesta, ci unitatea. Unitatea este formată din bani. Programul este gândit astfel încât criteriile de bonus/ buget/ premiu să fie sustenabile (în CD1 o unitate care adună ca legături directe alte șaptezezi de unități (15050 lei) primește ca Bonus/ Buget de Fidelitate 1935 lei). Există bani? Există! Ce se întâmplă cu restul banilor? Se comisionează cei care, prin muncă susținută, au făcut posibil un grup MAAAARE-MARE de membri cumpărători, care atrag comercianții.

      • Zilias says:

        Normal ca unitatea e premiata dar nu unitatea incaseaza bonusul ci omul care a format-o…hai sa nu ne lungim in discutii inutile. Nu ai raspuns clar CINE PLATESTE BONUSUL? Eu am zis cine, tu ce parere ai? Tu zici ca exista bani…unde mai frate? Ceea ce afirmi adica 70×215 aia reprezinta banii in contul de cumparaturi a mai multor persoane care au format in total 70 unitati de decontare. Este banul acelor catorva persoane, clar?? deci concluzia e ca ei platesc din contul lor bonusul celui care a maturizat unitatea din varf. E clar acum? Aici e teapa!

    • Lutyk says:

      Sa inteleg ca dupa ce luati frigiderele, nu mai cumparati nimic? Nu mai mancati, nu va mai imbracati, nu mai alimentati masinile etc.? Unitatile se vor forma in continuare. Evident ca cine se inscrie acum si da informatia mai departe o sa aiba mai mult de castigat decat unul care se inscrie peste 5 ani sa zicem. Si un SRL daca il infiintezi acum o sa aiba mai mult de castigat decat daca il faci peste 5 ani.
      Despre ce comisioane vorbesti tu ca platesti? Nu inteleg? In Lyoness toti, dar absolut toti banii pe care ii primesti sub o forma sau alta vin de la comercianti.

      • Lasă, nu te strădui în zadar, că omul nu înțelege că pentru cumpărătura lui este plătit cu cel puțin cu cât are și Lyones venitul că ți-a facilitat cumpărăturile cu bani înapoi… dacă nu cumva dublu. El vrea tot, fără să facă nimic. Păi de ce? Și eu aș vrea, dar tot nu pot spune că ar fi corect. E multă muncă, și multe resurse implicate de-a lungul anilor pentru a exista tot ce există. Cum ar putea fi posibil ca unul care vine DOAR ca și cumpărător, și DOAR ”la masă pusă” să fie recompensat ca unul care s-a implicat atunci când totul a fost doar o idee: 0 parteneri comerciali, 0 comercianți, ORIUNDE în lume???

        Dacă cineva îmi dă un răspuns pertinent și argumentat la întrebarea mea, promit că uit definitiv că există Lyoness 😉

        • Zilias says:

          Scuza-ma, dar eu doar semnalez niste probleme concrete, tu doar vorbesti pe langa subiect. Te-ai interesat de unde iti vine bonusul? Ai calculat sau ai luat de buna ce ti-au spus altii sau ai tratat superficial orice explicatie (superficiala) oferita?

      • Zilias says:

        Chestia cu frigiderele era un exemplu concret. Un posibil scenariu. Problema e alta…vezi te rog mai sus!

  60. Recunosc ca nu m-am gandit sa fac calcule.
    Dar asta nu are iar niciun sens. In fine, pana una-alta, daca nu ar fi fost activitate auditata si nu i s-ar fi dat aprobarile de functionare, puteam crede ca sunt un alimentator al sistemului. Dar, pentru ca las Cezarului ce-i al Cezarului si nu ma gandesc la un scenariu in care eu si alti amici mergem la Flanco sa ne luam nu stiu ce ca sa facem unitati ci ma gandesc ca in 2025 nu va mai exista nici macar card Lyoness pentru ca totul se va face in direct, cu decontare instantanee cu ajutorul unei tehnologii inca poate neinventate (exista acum plata cu smartphone-ul conectat la un internet), prefer sa nu te contrazic, din principiu accept orice parere si o tratez ca atare, insa nu pot s-o si adopt.

    Practic vom avea raspunsurile in timp daca este cum zici tu sau cum credem noi cei care credem in Lyoness.

    La tine sunt scenarii, la noi sunt urmatoarele:
    – in 2009 erau 9 tari in sistem, acum sunt peste 30.
    – magazinele online nu le-ar fi dat lumea sanse in anul 1996, acum sunt ceva firesc
    – daca as fi spus in 1994 ca poti vorbi prin skype gratis in Japonia, as fi fost contestat
    – daca GPS-ul nu s-ar fi inventat acum inca circula telegrama
    – E-urile din alimente nu existau atat de raspandite in 1950
    – fotbalul era mai frumos in anii ’90, acum e o afacere.

    Concluzia e ca lumea se schimba.
    Vad Lyoness ca pe ceva puternic si de durata. Asa ceva nu avea cum sa nu fie contestat.

    Daca Lyoness era ceva putred, multe ar fi fost privirile pe care le-ar fi atras, si prin procese devastatoare s-ar fi ajuns la inchiderea acestei activitati inainte de a deschide peste 30 de tari.

    Toate bune.

  61. Zilias says:

    Cum poti sa vezi Lyoness ca ceva puternic daca nu faci calcule elementare ca sa vezi daca e o afacere SUSTENABILA ECONOMIC si nu doar o alta teapa? Sa fim seriosi nu poate fi ceva de genul “crede si nu cerceta” cand e vorba sa faci/participi la o afacere. Pe mine nu ma impresioneaza nici numele partenerilor comerciali (ei nu sunt pe minus stai calm!) nici certificarile lor ISO (orice institutie are/poate avea aceste standarde), m-a interesat doar sistemul lyoness de functionare, pentru ca acest sistem, datorita lui, tu ca membru iei bani nu din altceva. In fine, voi stiti cel mai bine cat ati bagat efectiv in sistem si cat ati castigat. Eu am aratat doar ca oricum o iei, tu, ca simplu om, fara relatii, fara smecherii vei iesi intotdeauna pe minus. Si am mai observat un fapt interesant, toti lyonisti pe care i-am intalnit real sau virtual(net) zic ca O SA vedem la final de an sau peste 7-8 ani ce bine imi va fi. Cu “o sa” nu impresionezi pe nimeni.

    Iti doresc succes!

    • Zilias, e firesc sa-ti pui asemenea intrebari atata timp cat sloganul Lyoness este “baga 2000 euro”
      Exista si variante fara risc, nu platesti nimic nici ca sa te inscrii si nici ca sa inscrii pe altii. Esti platit 4 nivele x 0,5 % . N-ai decat sa-ti faci cumparaturile linistit. Nimeni nu pierde nimic.
      A, nu stii ce inseamna 4x 0,5% ? Uite aici un exemplu.
      Cheltuieli lunare 500 lei, cu 8 persoane aduse care fac la fel.
      personal………. 1% x 500 lei = 5 lei
      niv. I ……8 pers x 500€ x 0,5% = 20 lei
      niv.II …..64 pers x 500€ x 0,5% = 160 lei
      niv.III…512 pers x 500€ x 0,5% = 1280 lei
      niv.IV. 4096 pers x 500€ x 0,5%= 10240 lei
      Total = 11.705 lei

      Bafta!

      • Zilias says:

        Radu, bafta si tie!
        Dar eu zic, ca la poker, pas!

      • Lutyk says:

        Te-am mai rugat sa nu faci reclama aici la “celalalt sistem”.
        Daca vrei sa vorbesti de SC Net o faci aici: http://www.lutyk.ro/2012/01/lyoness-vs-scnet/
        si daca vrei sa vorbesti de Cashcow o faci aici:
        http://www.lutyk.ro/2012/06/cashcow/
        La urmatoarea referire la “celalalt sistem” aici, iti blochez comentariile, ca spammer.
        Esti binevenit aici sa discutam la obiect.

        L.E.: Nici la Lyoness nu platesti nimic ca sa te inscrii. Da platesti ca sa inscrii pe altii dar ceea ce platesti e contravaloarea cardului, a plasticului pe care il oferi cadou. La SC Net nu platesti, dar nici nu ai card.

      • Te rog să îmi arăți unde și la cine ai văzut tu sloganul acesta! Și chiar vorbesc serios: unde și la cine din Lyoness ai auzit tu sloganul ”bagă 2000 de euro”?

        Hai să o dăm pe față: (lăsând la o parte că SC Net nu are originalitate – a copiat 100%, a clonat programul de fidelizare Lyoness) SC Net nu are extinderea Lyoness, nu are forța Lyoness, nu are fundațiile pe care le are Lyoness, sau similare, nu are propriul portal de video-news, Lyoness.TV, în aceste condiții, normal că trebuie și ei să atragă cu ceva. Cu ce? Cu facilitățile oferite dezvoltatorilor de afacere. Dar, dacă eu n-am unde să cumpăr – să recunoaștem, comercianții parteneri SC Net sunt foarte mici și puțini acum – și nici nu voi avea, pentru că cei mai mulți comercianți SERIOȘI și POTENȚI în afacerile lor vor face contract și cu SC NET, nu doar cu SC Net. Pentru că ar fi o prostie să ignori ce îți poate oferi Lyoness, din moment ce îți place ce ți-ar putea oferi SC Net.

        Greșesc? 😉

    • Ar fi de ajuns, așa ca pentru început, un exemplu de calcul ca cel de mai sus, din răspunsul meu anterior? 😉

      • Zilias says:

        Poti da cate exemple de calcul vrei…doar sa fie realiste. Asa cum 1+1=2 tot asa daca tu iei un bonus (sau premiu etc.) cineva trebuie sa plateasca acei bani. Cine plateste?
        1.Lyoness din acel 1%? Nu deoarece aia se duc pe altceva si daca ar fi asa atunci se ajunge la colaps (vezi postul meu anterior).
        2.Comerciantul? Comerciantul da discountul si alta treaba nu mai are. Deci, studiind acel discount trebuie sa gasim raspunsul. Am vazut ca 1% pt Lyoness pica, pica si acel 1% cashback si inca 1% cashback care merg la cei de sus. Ceea ce ramane adica contul virtual de cumparaturi unde se formeaza pozitiile trebuie sa suporte orice premiere, bonus etc . Concluzie: contul tau poate varia in mod neasteptat ceea ce duce la scaderea drastica a sansei de succes. Si uite asa, aici e caracterul piramidal al sistemului.

        Inainte de a fi incantat de un potential castig fiecare ar trebui sa se intereseze daca acel castig are baza reala, fara a afecta ceilalti participanti (in caz contrar ar fi o piramida ieftina) si fara a afecta profitul lyoness (astia trebuie sa castige clar). Prin urmare consider ca ar fi mai bine stati deoparte de scheme gen Lyoness sau alte asemanatoare.

        Respecte si sa fiti iubiti (si cu minte)!

        • OK… eu îți mai răspund acum, și atât; pentru că nu pot să te scot cu forța din convingerile tale, doar tu poți să alegi dacă dai atenție (și) celor spuse de mine, sau rămâi, precum un calculator blocat, cu tasta ”Lyoness e țeapă” apăsată.

          Deci, repet: luăm un discount total de 10% (Leonardo, Intersport etc.) pentru că este un discount mediu și rotund. Acesta se împarte astfel:

          1. 1-2% (la alegere, cum vrea cumpărătorul)
          2. 1% venitul Lyoness
          3. 1% Bonusul de Prietenie (0,5% D + 0,5% I)
          4. 6-7% Avantaj de fidelitate. Ceea ce tu nu ai înțeles este că acest avantaj de fidelitate nu merge în contul de cumpărături, ci în contul de fidelitate. Nu sunt banii cumpărătorului, ci ai Lyoness, sunt bani pe care Lyoness pune o etichetă ca să știe fiecare cu cât a contribuit din rulaje, iar în momentul în care banii (ca unități) întrunesc condițiile, cel al cărui nume e pe eticheta de pe banii respectivi primește avantajul de fidelitate, sub formă de buget, de bonus și de premiu de fidelitate.

          E atât de simplu, ce n-ai înțeles? Calculele le-am făcut, dau bine, dar nu o să ți le dau mură-n-gură, pentru simplul motiv că nu am nimic de dovedit, doar de explicat cum funcționează. Dovezile, pt cei care vor dovezi, pot fi calculate de fiecare în parte. 😉

          • Zilias says:

            Deci sa inteleg ca e dezinformare totala? Practic Lyoness are drept nu doar asupra celui 1% ci si asupra contului de fidelitate (daca asa vrei tu sa il numesti)! Adica Lyoness castiga aproape TOT discountul oferit de comercianti, si da clinetilor o farama de 2%!!! Si chiar daca ar fi asa, problema semnalata ramane…adica acel cont de cumparaturi sau de fidelitate care de fapt e TOT al lyonessului si nu al cumparatorului poate varia. Eu cu o mana il alimentez si lyoness da cu doua la altii…concret, mai am 10 lei sa strang de o unitate, fac repede o cumparatura ca sa constat ca am 100!! Cum asa? pai stai sa vezi ca s-a maturizat o unitate mai sus si s-a dat bonus!! Deci, e afacere serioasa sau nu?

          • Ai înțeles perfect. Mai departe, este exact ceea ce vrei tu să fie!

            EVIDENT că Lyoness are acces la aproape toți banii din discount-uri (mai puțin 3%, restituirea imediată și bonus de prietenie, care am arătat mai sus cum se împart, nu mai insist). Din tot ceea ce rămâne la liberul acces al Lyoness, 1% reprezintă venitul ei, restul se întorc cu toții în rândurile cumpărătorilor, dar nimeni nu a spus vreodată că toată lumea primește banii în mod egal, indiferent că unul e doar cumpărător (cu rulaj chiar infim, poate), iar altul este dezvoltator de grup de cumpărători, ba chiar poate că a ales Systemul Lyoness ca afacere proprie. Hai să fim serioși!!! Nu are logică și sens, și nimeni nu ar deveni un dezvoltator serios de business dacă nu ar exista diferențe între el, care se implică, și un oarecare altul, care doar merge la cumpărături.

            Deci, pe scurt (tot exemplul cu 10%):

            1. 1-2% Restituirea imediată (o primește cumpărătorul în contul bancar personal privat).
            2. 1% Bonus de Prietenie (o primesc cei care au recomandat Lyoness cumpărătorului, direct și indirect.
            3. 1% Venitul Lyoness
            4. X% intră în programul internațional de fidelizare, unde se ține cont cine a atras prin rulajele proprii mai mulți bani, cine a atras prin rulajele recomandărilor personale mai mulți bani, cine toate la un loc… și se aplică niște algoritmi de calcul auditați, certificați și recertificați de vreo 6 ani de zile încoace în fiecare an, de către Quality Austria și TUV Rheinland la nivel internațional, iar în RO Lyoness este membru RODSA (prietenii știu de ce, și ce înseamnă).

            Ce mai vrei, frate?… Sau ești chiar Gică Contra în persoană? ❗ 😐 😕

  62. Zilias,

    Nu cred ca am dat o clipa impresia ca as vrea sa impresionez pe cineva.
    Multumesc pentru urari.
    Sper sa tinem legatura si sa mai vorbim ce nu pot scrie aici.

    Cu bine.

  63. Zilias,

    Daca ar fi asa cum zici, inseamna ca suntem zeci de mii de prosti in lumea asta (= membrii premium), adica toti, pe absolut toti, Lyoness ne-a corupt sa credeam, ne-a sedat, ne-a spalat creierul.
    Unii dintre noi am studiat de unde vin banii, cand si cati, dar nu oi vrea sa explic acum aici – pe un blog mecanismul pe care l-am inteles pana la urma dupa cateva luni de analiza.
    Totul e automat si corect, nu a fost o data o intarziere la plata banilor de la Lyoness spre noi. Deci, ce piramida crezi tu ca e?

    Nu suntem nici nebuni , nici prosti, doar informati.
    Si nu, nu gandim pe termen scurt.

    Bafta.

    • Zilias says:

      Tu vrei ca eu (sau altul care vizualizeaza blogul) sa te credem pe cuvant. Eu am semnalat niste probleme (grave). Si tot nu ai raspuns la intrebare: Daca zici ca e corecta afacerea, de unde vin totusi banii aia? Si da, e posibil sa va veti fi inselat (cei cu businees) in detrimentul altora. Eu repet, se pot face smecherii si sa castigii, ca om simplu esti victima (vezi comentariile de mai sus….oamenii platesc bonusul altor oameni!). Daca esti smecher, ai relatii poti castiga, de pe urma a sute de oameni (cu business sau nu) ca in orice afacere piramidala. Nu cred ca esti un smecher, in caz contrar mi-ai fi sters toate comentariile. In final, intreb pentru a suta oara, DACA si numai DACA e o afacere cinstita (de tipul win-win-win cum se lauda lyoness) atunci de unde vin banii??? Daca vin de la clienti, pe principiul multi bonificam pe unul atunci NU e cinstita. Deci de unde vin? NU au de unde sa vina din pacate ceea ce confirma spusele mele…pe simplul motiv ca BANII nu apar din senin…cineva CASTIGA, altineva (unul sau mai multi) vor DA acei bani.

      • Omule, nu oamenii plătesc bonusurile altor oameni!!! NU OAMENII PLĂTESC BONUSURILE ALTOR OAMENI(!)

        Oamenii merg la cumpărături, plătesc marfa 100%, PRIMESC marfa 100%, și cumpărând ca membru Lyoness, ajută Lyoness să încaseze niște bani DE LA COMERCIANȚI. Din banii aceia, Lyoness își reține 1%, restul banilor se împart între membrii. Cum? Cel care cumpără primește direct 1-2%. DA… Aceasta și doar aceasta este răsplata MAXIMĂ și SIGURĂ pentru că ai cumpărat. Restul de bani, care mai rămân, se împart celor care au făcut ca tu să afli că la anumiți comercianți ”primești bani la fiecare cumpărătură” (acesta este sloganul Lyoness, nu ce am văzut într-un alt comentariu de-aici), DOAR DACĂ ești membru Lyoness. Spune undeva ca tu îi primești PE TOȚI? Indiferent de cât de mult te implici, indiferent dacă tu vii DOAR ”la masă pusă” și mergi la cumpărături cu avantaje și benfecii, fără să te intereseze cât de greu și cu câte eforturi sau obținut acele beneficii? Nuuuuuuuuuuuuuu… frate… NU!!! Cei care doar cumpără, sunt cei care vin ”la masa pusă-gata”, și ei sunt recompensați direct cu 1-2% din rulajul lor. Ceilalți, care au făcut posibil Lyoness, cărora li se datorează numărul membrilor și/ sau al comercianților… ei bine, CLAR, ei primesc mai mult. Dar DOAR DIN BANII CARE VIN DE LA COMERCIANȚI, care frate, NU MAI SUNT AI TĂI, că tu AI PRIMIT 100% marfa, DE TOȚI BANII, nu poți spune că produsul/ serviciul a fost ”redus” și el atunci când l-ai cumpărat, cu exact procentele negociate de Lyoness. Altfel, de ce să spui că oamenii bagă bani în buzunarul altor oameni.

        Eu aș spune că:

      • RULAJELE PRODUSE DE OAMENI, PRODUC VENITURI PENTRU TOȚI MEMBRII LYONESS, DAR ÎN FUNCȚIE DE IMPLICARE, ȘI PENTRU TOȚI LA FEL!!!

        Oare e clar? 🙂

  64. Zilias,

    Hai sa ne intalnim sa iti arat, nu stiu cum sa iti explic fara sa iti arat pe o foaie si pe un PC, calcule concrete.
    Nu vreau sa te inscriu, nu vreau decat sa nu mai scrii tampenii, pt asta pot sa iti arat concret, poate intelegi – cu conditia sa asculti !
    Pot demonta multe chestii, dar ideea e simpla : daca era asa teapa cum zici tu, din 2003 pana acum nu se dezvolta ci se dizolva , disparea pana in 2012 !

    Ne putem vedea in Bucuresti sau Ploiesti.
    Daca n-ai vreme, chef sau rabdare, te rog nu mai vorbi aiurea pt ca 99% din persoane te cred…

    Numai bine.

    • Zilias says:

      Tu spui ca scriu tampenii…sa avem pardon, eu am rabdarea (sunt in concediu) sa analizez un sistem si sa fac calcule de sustenabilitate pe baza informatiilor primite….chiar si de aici de la voi…vezi posturile anterioare.

      Daca ai ceva de demonstrat, demonstreaza te rog aici. E asa greu sa scrii 2-3 calcule?…cititorii (unii) nu sunt tampiti, vor intelege….iar daca nu inteleg ceva intreaba. Si apropo vezi ca colegul tau spune ca Lyoness nu castiga doar 1% ci aproape tot discountul comerciantului…recrutorii lyoness parca ziceau exact pe dos!

      Si este posibil sa dureze din 2003 conditia e sa vina tot mai multi “dezvoltatori de afacere” in sistem ca sa sustina pe cei vechi. Candva va colapsa sandramaua.

  65. Zilias says:

    @ciprian hutiu.

    Mersi ca mi-ai confirmat banuielile. Nu sunt giga contra doar unul care si-a pus intrebari. Deci tocmai mi-ai confirmat ca NICI un client lyoness NU ARE control asupra contului lui “de fidelitate” CI DOAR LYONESS care muta bani de colo colo in functie de care unitate se premiaza. Intelege, ca prin acest sistem INDIFERENT cati clienti aduci tu in sistem, indiferent cate pachete business cumperi, nu ai siguranta 100% a castigului. INTOTDEAUNA un speculant poate maturiza o pozitie inaintea ta si ramai cu buzele umflate. Mai mereu te vei chinui sa re-alimentezi contul de “fidelitate” ca sa poti sa fi in carti. Unde mai pui ca e liber la smecherii! Tu de care esti? smecher cu relatii sau simplu client/investitor? Eu cred ca esti un simplu investitor aburit de pestii mari care stau la cutie. Sorry, nu am intentia de jigni!

    • Auzi, uite cum răspund eu la ”CI DOAR LYONESS care muta bani de colo colo in functie de care unitate se premiaza. Intelege, ca prin acest sistem INDIFERENT cati clienti aduci tu in sistem, indiferent cate pachete business cumperi, nu ai siguranta 100% a castigului. INTOTDEAUNA un speculant poate maturiza o pozitie inaintea ta si ramai cu buzele umflate”:

      Când urc într-un tren, într-un autobuz, într-un avion… n-am nicio garanție că acel tren nu va deraia, autobuzul nu va derapa (că i se blochează una dintre roți), sau că avionul nu se va prăbuși. Am doar garanția că există niște organisme, niște experți, care asta fac: verifică să fie totul în regulă, astfel încât șansele ca aceste evenimente să se producă să fie cât mai mici.

      Așa și cu Lyoness: nu numai că am studiat eu PERSONAL algoritmii, și nu am găsit după multe luni de zile nicio bubă, nimic care să mă determine să cred că banii ce ies din program sunt mai mulți decât banii ce ajung în program sub formă de discount-uri, dar există, așa cum spuneam și mai sus, o Quality Austria, un TUV Rheinland… aceste două corporații ce deservesc controlul calității în zeci și sute de țări, au auditat, certificat, reauditat și recertificat Lyoness pe parcursul a mai multor ani, inclusiv în prezent.

      Știi ce e sigur în lume? Doar două lucruri:

      1. Că la un moment dat, vei muri.
      2. Că trăiești până la acel moment.

      Cu restul, nu pot băga mâna în foc nici pentru Lyoness, nici pentru tren, nici pentru autobuz, și nici pentru avion. Dar mie îmi par cu toatele opțiuni solide, viabile, de luat în considerare la a fi folosite din plin pentru facilitățile și avantajele pe care le aduc.

      Și cu asta, chiar mă retrag de tot din polemici. OK? 🙂

      • Zilias says:

        OK si succes! La toti! Ai dreptate, nimeni nu convinge pe nimeni. Ca in politica si religie, fiecare cu a lui. Pa si pusi!

        • Delia says:

          Pentru a face o unitate de 215 lei ( 50 euro) in medie trebuie sa cumperi de 4300 la partenerii comerciali.
          Dupa unitatea ta sa spunem ca se aseaza cele 70 unitati (35 sus si 35 jos). Astfel, avem:
          4300 x 70 = 301000 – rulaj la magazine
          70 x 215 = 15050 – primesti 1935 lei
          15050 – 1935 = 13115 lei – bani ramasi pt alte comisioane
          Banii provin de la comercianti.
          Si inca ceva… Mai devreme sau mai tarziu toate unitatile vor fi maturizate.
          Cum explic acest lucru…. unitatile de decontare se aseaza unele dupa altele, de la stanga la dreapta unde exista loc liber. Astfel, sa spunem ca Andrei te-a inscris pe tine, iar pe el a fost inscris de Ana. Unitatile Anei sau ale lui Andrei facute din cumparaturi se pot pune dupa ale tale.
          Acesta este un exemplu… si eu am unitati in programul meu de la sponsorul meu.
          Avand in vedere acest lucru, nu vad unde este piramida.
          🙂 ❓

  66. Daca la tine 1+1 fac 2 si vrei sa primesti un mecanism complex descris aici de noi, la mine 2+2 fac 4 si n-are sens sa scriem atat de mult pentru ca tu oricum vezi Lyoness ca pe o teapa si asta nu se va schimba decat cand o sa il vezi la TV, pe stadioane ca reclama si in diferite locuri prin marile orase. Si poate nici atunci.

    Mai bine ca suntem noi toti niste fraieri… cam prea multi, na tre sa fiu si eu asociat cu cineva, undeva si am ales aceasta comunitate.

    Ma bucur ca dupa ce am refuzat 2 ani Lyoness intr-o zi am decis sa-l analizez.

  67. Ia mai descriti-va frate fruntile , puneti-va castile pe urechi daca aud si altii =))
    http://www.2gbservices.ro/under/

  68. Cip si Vlad, intrebare (ca nu va vad pe facebook):

    “Unități rezultate din avantaje de fidelitate sau comenzi de bonuri valorice plătite în avans/parțial pot fi contabilizate în programul de decontare național Brazilia, în scris, printr-o comandă de contabilizare. ”

    Ce inseamna asta?
    Nu imi e clar.

    Mersi.

    • Delia says:

      In acest moment se deruleaza 2 programe, unul pt Brazilia si unul pt Asia. Se pot face avansuri de cumparaturi in sistemul national al Braziliei si in sistemul continental al Asiei. Practic cei care isi iau acum unitati de decontare vor fi pusi in fata unitatilor brazilienilor sau asiaticilor. Nu trebuie sa te duci acolo sa iti dezvolti o retea, ci Lyoness iti va aseza unitati dupa tine. Conditia este sa fi membru premium. Eu mi-am luat 3 unitati in cd1 in Brazilia si am un echilibru de 9/7 la prima unitate, 3/3 la a doua unitate si 1/1 la a treia unitate. Aici unitatile nu sunt asezate in formatie, ci unele dupa altele.

    • drag says:

      gasesti totul la sectiunea downloads.
      😯

  69. Pingback: Copiatorii | Elucubratii

  70. marian ploiesti says:

    Iar in acest fel au sansa de a avea niste unitati ” mai in fata ” si membrii premium mai noi in sistem si se vor maturiza mai repede decat cele de pe continentul American de exemplu unde unitatile au fost asezate in formatie ( este si cazul meu )…..daca merge treaba bine pe ASIA putem sa speram ca peste 1 an sau 2 ani sa avem maturizari, nu sa asteptam 3-5-7 ani ca pe America. VIVA ASIAAAAA…..FORTZA LYONESS.

  71. Nu te-ai saturat de atatea conditii ?
    Ma rog, dupa ce ai pus 2000 euro si chiar daca dupa o vreme ai inteles ca sistemul e facut pentru Ei, ce altceva ai mai putea spune dacat …

    “Fortza Lyoness ” ?

  72. marian ploiesti says:

    LAURENTIU: Nu ai decat sa crezi ce vrei tu….eu stiu ce este LYONESS ,eu deja castig de ceva vreme bani frumosi din LYONESS si sunt foarte multumit de acest sistem care sunt convins ca se va dezvolta mai mult la nivel mondial. APROPO peste numai cateva ore va veni MOS CRACIUN pentru multi membri LYONESS care au decis sa faca din LYONESS o afacere ( si eu sunt printre ei ), ma refer la aranjarea unitatilor pe matrixul continental asiatic. VIVA ASIA FORTZA LYONESS.

  73. drag says:

    Salut.
    Marian sa inteleg ca ai investit deja pe 2 continentale ?
    inseamna ca ai inteles tu ceva despre cum va arata viitorul ….

  74. marian ploiesti says:

    DRAG : salut…..Sigur ca am ” mirosit ” cum va arata viitorul de aceea am facut ce am facut in LYONESS…….am 7/3/3/1 pe AMERICA…..7/3/3/1 pe AFRICA….18/6/6/1 pe ASIA……desigur referitor la ASIA 3/1/1 pe mai multe ID-uri plus o unitate in grupa 4. BAFTA LA TOATA LUMEA.

  75. Pingback: Jurnal de alergatura 10 | Elucubratii

  76. marian ploiesti says:

    ma bucur pentru toata lumea.

  77. baltassare says:

    nu inteleg mare lucru. dar ma intreb: eu am sonda lambda la masina?! merge masina cu sau fara sonda lambda? ce e sonda lambda?! ajung sa imi indeplinesc eu cu familia mea visele , dorintele, telurile si cu si fara sonda lambda?! si daca nu inteleg la ce e buna, TOT AM PERMIS SI AJUNG UNDE IMI DORESC !

  78. baltassare says:

    care imi explica cu o schema logica cum primesc puncte de la vodafone , sensiblu ramada hotel si de la omv, cu care sa imi platesc intretinerea?! va rog sa ma contactati

  79. baltassare says:

    voi vreti sa construiti o afacere sau sa tot comentati orice?! HAI SA COMENTAM CERTIFICATELE ISO TUV IQNET!

  80. drag says:

    salut!
    socializam… afacerea nu se constrieste pe internet. nu cea descrisa mai sus.
    petru sonda ta cauta la parteneri Lyoness sigur gasesti pe cineva. o sa ai si cash back si avantaj de fidelitate.
    In privinta certificatelor, am putea comenta pe unul de inmatriculare. ❓ 😀

    • baltassare says:

      eu chiar intrebam de sonda lambda nu asocieri ! nu stiu de ce tot asociati una cu alta?!

  81. Pingback: » Autosabotaj?

  82. Marius says:

    Mai in gluma, mai in serios, 🙂 Delia, Drag, Marian, ca tot sunteti in Asia, Brazilia, SUA poate si in India ca tot am inteles ca se deschide acuma. Mai mult ca sigur fiecare dintre voi in fiecare marti are in cont gen 2500, 5000, 9000 ron 🙄 Nu vreti sa cotizati fiecare cu cate 4000 de ron sa imi fac si eu card la lyoness, sa ma pun si eu pe o pozitie buna? 😆 Ca n-am de unde sa dau 8600 si din adunat prieteni, sa fim seriosi ca asa nu se poate progresa 😐 . Va Ii dau inapoi cand ii fac si eu 🙄

  83. Costin Neagu says:

    Marius,

    Eu sunt unul dintre aia cei mai nebuni care 1 an de zile a avut 3 job-uri, pleca la 7 a.m. si revenea la 23 acasa. Am vazutu oportunitatea, nu am vrut credit si am facut acest efort sustinut pentru ca sunt tanar si am putut face fata.
    Nu e deloc sanatos ce zici tu din multe motive :
    – urmeaza sa se deschida India, China, Rusia si inca destule tari maricele si putem gandi sa aruncam si acolo niste ‘seminte’
    – de ce as ajuta un om care a inteles ca ‘daca ai bani de pus in Lyoness or sa vina altii’ si numai atat? (eu am inteles sansa si am facut banii, m-a motivat sa fac banii ca sa ii am !!!)
    – cum vei putea face si tu acelasi lucru pentru altii, sa-i ajuti cu bani ca sa puna in Lyoness si apoi sa ti-i dea cand vin alti bani? Sau vrei sa faca numai pentru tine altul chestia asta?

    Deci n-are sens ce zici, fara suparare.
    Pune mana si intelege sistemul si nu zic ca l-ai inteles si ca il stii, apoi o sa vezi cat de puternic e sentimentul ca trebuie sa ai banii de Premium.

    Numai bine,
    Costin

    • drag says:

      Rusia nu se deschide niciodata, nu accepta vanzari directe.
      dar nu este asta un impediment mai avem 2 enumerate mai sus.
      india la anul… 🙂

  84. drag says:

    Salut. Pai nu este chiar asa de greu sa devii membru premium. Si apoi sa-ti iei pozitii in avans pe ASIA (aici ai tot timpul pana in 2014 ianuarie) si pe Brazilia.
    Te duci la banca, care vrei tu din sistemul romanesc, faci un mic credit de 20.000 de ron si visul tau se transforma in maxim 2 luni in realitate. 😀

  85. Costin Neagu says:

    Dacă faci ce trebuie atunci când trebuie va veni vremea când vei putea să faci ce vrei atunci când vrei.
    In Romanica problema majora e sila si comoditatea, de aceea ne-am reorientat 😀

  86. drag says:

    Nu doar in Romania, peste tot in lume exista acest lucru. Problema este ca atunci cand cei care muncesc reusesc, ajung sa fie invidiati in loc sa fie un exemplu. 😯
    Dar noi sa fim sanatosi….ca $$$$ or sa vina singuri…. 😀

  87. Costin Neagu says:

    Expresii deja aparute in jurul meu :
    “Da bă, dar tu ai avut si bani sa bagi”
    “Pai ce eu sunt asa destept ca tine? Pe tine te duce capul”
    “Tu ai si noroc in viata, mă !”

    “Io nu pot sa bag oameni, io nu pot sa vorbesc de asta sau sa zic la altii” (asa, ia-le sansa sa stie de asta, foarte frumos, eu le dau informatia si apoi e fix treaba lor daca le place munca pana la 70 de ani si vor avea sanatate si mintea limpede pana la acea varsta cand vor iesi la pensie, excelent, pot sta eu in calea fericirii lor?)
    “AAAA, pai tu ai XX oameni sub tine” (dar oare cine i-o fi pus acolo, mama, cerul, norocul, altii?)
    Ei sunt mai mult preocupati sa castige decat sa vada CUM SE CASTIGA. Vor direct castigul, nu ii intereseaza sa invete CUM, DE CE MERITA, stiu doar un singur cuvant : BANI. Restul sunt detalii. Eu stiu detalii detaliate si banii din natural daca stii detalii.

    Nu trebuie sa fii destept sa intelegi ca punctele de fidelitate sunt mai putin importante decat banii platiti pentru fidelitate. Trebuie doar sa iti explice cineva conceptul in sine, apoi te luminezi. Si fara prea multe minute consumate, ci la obiect, 1 cu 1 fac 2, asta e conceptul

    Costin Neagu

  88. Pingback: » Lyoness … ACUM

  89. eugen says:

    lyoness – totul in regula pina cind ai pus botul si ai achizitionat pozitii in avans. ei bine din acel moment banii sunt doar o iluzie. iti apartin doar virtual….daca vrei sa faci un cash back, nu ai nici o sansa. este mai rau decit CARITASUL….

    incercati si va veti convinge…

    • Ciprian HUTIU says:

      Păi Vezi Că Eşti Prost (Prost = Om Simplu, Neinformat)? Dar Stai Liniştit, Lyoness, Chiar Dacă Este Chiar Pentru Toţi Gratuit, Nu îşi Propune Să îi Aibă Pe Toţi Ca Membrii (Din Fericire). Te Rog Frumos, Stai deoparte, Dacă Nu ştii Despre Ce Vorbeşti!!!

  90. drag says:

    salutare. In primul rand trebuie sa te informezi, trebuie sa intelegi ce inseamna sa cumperi pozitii in avans si cu ce te ajuta ele, trebuie sa intelegi de ce trebuie sa ai minim 4 directii cu pozitii si ce echilibre ti se formeaza, iar pentru avansuri in Nationale sau Continentale aici este putin mai greu, trebuie sa ai asa numitul concept “open mind”, adica trebuie sa vezi putin cum arata viitorul.
    in rest totul este foarte simplu in Lyoness.

  91. baltassare says:

    eugen, hai sa ne apucam impreuna de lyoness. ce zici?! esti timid?

  92. Costin Neagu says:

    Dar lasati oamenii in pace, daca pentru ei asta inseamna, hai sa ne vedem de ceea ce inseamna pentru noi acest concept, ce atatea discutii si replici ? Stiti ca fiecare are dreptate dar numai in dreptul lui.

  93. Pingback: » Descoperă “Comoara cumpărăturilor”

  94. Pingback: » Barcelona

  95. drag says:

    A inceput cineva sa puna bani in pusculita pentru deschiderea Indiei de la anul ?
    Din cate am inteles o sa fie unde prin lunile 4 – 6 … 😯

  96. Costin Neagu says:

    Nu stiu exact cand va fi deschiderea Indiei, dar unii avem deja o unitate in CD1 acolo 😀

  97. drag says:

    Dupa cate am inteles eu, toti participantii la Sensation vor primii un voucher cadou de 50 de eur pentru deschiderea Indiei, NU o unitate bonus ca in trecut. ❓

    • Costin Neagu says:

      Pana la urma a iesit bine cu premiul de la Sensation Viena sept 2012. Care a fost acolo, stie. 🙂 Sfat : care esti Premium, nu mai rata Sensation si in 2013.

      • drag says:

        Salutare. Toata lumea este pregatita de startul la prima asejare la India ?
        Din “auzite” nu se confirma sursa 100% India este deschisa 2 luni. daca asa este mai ramane doar februarie.

      • drag says:

        ce se intampla daca ratez sensation din 2013 ? pierd o unitate bonus pe China ?

  98. Pingback: » Mini trainer

  99. Costin Neagu says:

    Vom vedea, ne reauzim in martie despre India.

  100. drag says:

    salut. ce parere aveti ? asistam la ultimele pasive ?

    • pavelhila says:

      La ce va referiti cand spuneti ca asistam la ultimile pasive? Ca nu o sa mai existe posibilitatea de a plasa unitatii pe continentale, nationale?

      • drag says:

        da. exact. Aceasta posibilitate. Este strict definita in timp. Mai ar fi ceva pasive nationale, in afara de asia,. nu ma refer la unitati bonus(national/continental).
        Stie careva cand se deschide India, ca si tara.

        • pavelhila says:

          Afacerea Lyoness nu inseamna pozitionarea de unitati si asteptarea maturizarii lor, afacerea Lyoness inseamna costruirea unei structuri solide si planul de cariera Lyoness. Cat despre India s-a deschis de la inceputul anului. Primul termen de predare a fost pe 30.01.2013.

  101. drag says:

    cand se deschide office-ul din India ? Fiecare abordeaza Lyoness in felul sau. Nu trebuie sa-mi dai explicatii, te las pe tine sa atingi lvl 8. In Romania nu cred ca exista cineva, probabil cel mult lvl 5.

  102. pavelhila says:

    Nu as vrea sa spun prostii dar eu stiu ca pana cand o tara nu se deschide, nu se pot face plasari de unitati, adica implicit sa aiba si office-ul deschis. In Romania exista si nivelul 6 de cariera si sunt convins ca este doar o chestiune de timp pana cand cineva o sa ajunga nivelul 7 de cariera si dupa nivelul 8. Si crede-ma ca stiu ce spun. Dar nu are rost sa ma obosesc mai mult pentru ca imi dau seama ca pe dvs va intereseaza oportunitatile cu “bataie” scurta si profitul pe termen scurt. Si de unde stiu ca o sa se faca nivelul 7 si 8 in Romania, simplu cei care sunt acum la nivelul 6 deja dezvolta la nivel European daca nu si mondial acolo unde Lyoness are deschise office-uri. Si presedintii actuali au in structura membri din alte tari nu numai a ceea in care au inceput.

  103. drag says:

    Pentru ca pe mine nu ma intereseaza cariera in Lyoness. Oportunitate cu bataie scurta este atunci cand investesti in ceva iar acel ceva iti aduce investitia inapoi in cel mult 3 luni. Daca era dupa ce spui tu cele 5 pasive pe care le am ma umpleau de bani. Dar se pare ca bataia aia scurta la care te referi ajunge sa fie undeva la 5 ani. Mai degraba sunt investitor in Lyoness. Cum altii investesc in actiuni la bursa, in imobiliare etc…. eu al ales investitia in Lyoness.
    Deci ar trebuii sa faci diferenta intre premium. Unii vor cariera altii sunt investitori iar altii sunt efectiv degeaba premium.

  104. Costin Neagu says:

    Daca ai pus banii cu avans, vei putea face numai cumparaturi de ei, peste 5 ani sau cand vor veni pe cele 5 pasive. Deci nici macar investitor nu te poti numi pentru ca Lyoness nu permite investii, nu e sistem investitional si pentru ca ai 5 pasive, cred ca stii asta. Cum o gandeste fiecare, acum nu stiu…

  105. drag says:

    este doar un mod de a spune, banii vin in contul bancar din treceri si la cumparaturi cu ei din maturizari. nu este nimic rau in asta.

  106. Costin Neagu says:

    Drag, eu am luat constant bani din Lyoness, personal imi convine ca vin bani din cand in cand si de la an la an mai multi. Cand or produce pasivele MEA si SUA – atunci cred ca o sa fie si mai atractiv Lyoness. Sigur, e perioada de dezvoltare si doar nu te-oi astepta sa fii bogat dupa 2-3 ani. Nici nu se pune problema de a fi bogat. Pentru mine bogat inseamna sa iti poti lua o casa azi, alta maine, un avion poimaine si tot asa. Dar acolo un venit constant si mai ales pasiv, nu-i rau. Doar ca e nevoie de promovare in toata lumea, s-au deschis numai 43 de tari pana acum si lucrurile incep sa functioneze natural, dar pas cu pas si cu rabdare.

  107. drag says:

    nu am spus ca nu promovez lyoness, am spus ca nu ma intereseaza cariera in lyoness. pasivele mi se par cele mai interesante, adica este doar parerea mea, degeaba actionar fara actiuni. Frumusetea consta ca or sa se dezvolte independent 1 de altul. deci te poti astepta la bani lunar, dar dupa un anumit timp. Probabil dupa intrarea oficiala a Indiei in Lyoness sa inceapa sa se miste si MEA. Ca pana la 16 tari in MEA mai este cale lunga. si mai sunt pasive nationale de deschis.

  108. Costin Neagu says:

    Pasivele si fidelitatea sunt atractia Lyoness. Corect. Dar sa nu uitam ca si copiii aia amarati sunt ajutati cand facem activ cumparaturi si recomandam la altii care devin activi macar cu cumparaturi si recomandare ici colo, aproape in jurul lor (rude, prieteni apropiati). Conteaza orice banut pentru ei. Cat despre pasive, da, vor veni bani lunar si uneori de mai multe ori intr-o luna, nu am dubii despre asta. Si nu ma intreb cand, ca stiu, dar stiu pentru mine conform experientei dobandite de cand invat si altceva. Iar daca spun cand , sunt considerat cumva, asa ca tin pentru mine si tot asa…

  109. drag says:

    De cand sunt in Lyoness, adica din primul moment in care am deschis pentru prima data biroul meu personal,contul a fost setat pentru directionarea tuturor cumparaturilor mele spre Child%Family Foundation. Deci cu cat o sa am mai multi bani de cumparaturi cu atat or sa se duca mai multi bani spre fundatie.
    in rest nu pot sa oblig pe nimeni sa faca cumparaturi

    • Costin Neagu says:

      Unde scrie ca cineva TREBUIE sa OBLIGE pe altcineva? De unde ai scos-o pe asta?
      Sigur ca fiecare stie cat Lyoness stie si daca recomanda natural ca pe ceva benefic, cum ai da o paine degeaba – atunci treaba va merge tot natural si lumea va cumpara. Cand vorbim de recomandare vorbim de : am testat, e bun, aduce beneficii si de-aia iti recomand. Deci nu vorbim de a obliga, sigur ca e o porcarie sa bagi orice pe gat oricui.
      Felicitari ca ai redirectionat banii spre fundatie. Si eu sunt sponsor activ cu 1 EUR / zi la CFF.

  110. darg says:

    mi-ai trezit curiozitatea. Acel cuvant “cand”.
    as vrea daca se poate sa stiu mai multe despre “cand” pe pasive.
    astept un semn din partea ta.

  111. Costin Neagu says:

    E nevoie sa iti stapanesti curiozitatea, altfel iti cresc asteptarile mai mari decat trebuie si se intampla lucruri. Problema se pune daca ai sau nu incredere in ideea Lyoness. Nu cred ca ai 95 de ani sa nu mai prinzi, asa ca rabdare, lucrurile se intampla chiar in lumea asta si noi avem partea noastra. E vreun dubiu ?

  112. diana says:

    Daca stie cineva sa-mi raspunda de ce pe site oricine se poate inscrie gratuit fara niciun sponsor, iar daca eu ca sponsor vreau sa inscriu pe cineva trebuie sa platesc pentru a-l inscrie? Si in reteaua cui se duc aceste inscrieri ?

  113. Costin Neagu says:

    Aceasta este o intrebare pentru office, dar te-as intreba si eu la ce te ajuta sa stii ceea ce intrebi, ce spor de cunoastere iti aduce si ce avantaje reale si certe ai avea daca ai avea aceasta informatie? Adaug ca cei inscrisi fara sponsor si fara o indrumare corecta, mai bine nu se mai inscriu deloc pana nu inteleg conceptul. Numai bine.

    • Pisi says:

      Dl Costin sti cate dosare are pe rol Lyoness in Romania ? Ai pofteste si uita-te in portalul instantelor de judecata .
      http://portal.just.ro/SitePages/cautare.aspx?k=lyoness&start1=101

      • pavelhila says:

        Domnul/doamna Pisi ati verificat ce este cu acele procese? A-ti observat ca majoritatea sunt pentru a recupera banii pe care Lyoness ii are de primit de la firme care au hotarat sa intre in insolventa fara sa isi plateasca facturile?

        • Costin says:

          @Pisi : sunt multe procese deschise de Lyoness si putine deschise catre Lyoness. (cat despre exprimarea dumitale, am considerat ca nu are rost sa iti raspund in prima faza)
          @Pavel: daca ‘ati verificat’ se scrie fara cratima, de ce ‘A-ti observat’ are cratima, nu este aceeasi forma a verbului?
          Oameni buni, invatati limba romana si scrieti-o corect, apoi discutam si despre Lyoness.

Ai ceva de comentat? Atunci, ce mai astepti?