Cei de la Blogal Initiative au lansat o noua campanie care are ca subiect principal transformarea magazinelor PROFI in magazine de proximitate. Si in aceasta campanie fiecare dintre cei care vor sa participe trebuie sa gaseasca 4 avantaje ale acestei transformari.
1. Fiind de proximitate inseamna ca au deveni magazine de cartier. Adicatelea stau pe langa casa si se hranesc cu banii nostri;
2. 90% din produse sunt MADE IN ROMANIA! Adica sustinem economia nationala, sa nu zica ai de sus ca din cauza noastra e iarasi recesiune;
3. Multe produse, peste 5000, de la legume-fructe pana la mancare proaspat gatita.Adica daca esti nascut pe timpul foametei si nu mai ai rabdare pana acasa sa-ti puna nevestica sau mamica mancare in strachina te duci la Profi iti iei mancare si pe urma te plimbi cu copanu’ in mana prin oras :);
4. Are preturi destul de mici, in special la produsele proprii.
5. Are concurs. Daca faci cumparaturi de minim 20 de lei pe un bon fiscal, poti castiga 34 de IPad2;
6. Este partener Lyoness.

Uite ca am depasit numarul de avantaje. O fi de bine sau de rau? Voi ce parere aveti de noul Profi?

Tare-s curios daca amu o sa castig. Caci nu am castigat niciodata la tombole din astea.

Categorii: Diverse

Vlad Robert M. Lutic

Blogger, scriitor, jurnalist.

0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Lutyk.ro is using WP-Gravatar